Friday, June 28, 2013

Desigual shirt...

U sred trčanja po gradu, na + 38° C jurenja papira, stali smo, Anja škljocnula i evo outfita :)


LOOK: shirt_ Desigual, shorts_ Stradivarius, sneakers_ Converse, bag_ David Jones, ring, necklace, earrings_ random silver, watch_ Q&Q, bracelets_ no name & Mix nakit

sasvim običan look na zvaničnih + 38° C

/kosa mi je bzv u ovom postu, ali kada su velike temperature jednostavno je vežem u laganu punđu i zaboravim na nju :) Kako vi?/


by Marina



photos by Anja
translation by Aleksandra Paljić

17 comments:

  1. cool casual look! :)

    ReplyDelete
  2. sasvim super look na +38, košulja je preslatka, a boje su mi savršene ljetne..

    E. :*

    ReplyDelete
  3. Iako je u postu košulja glavna zvezda, meni je šorc pobedio!
    Poslednja fotka mi se jako dopada.

    ReplyDelete
  4. Prava letnja kombinacija! Kao posledica vrucina, skratila sam kosu jer kao sto si rekla stalno je nosim podignutu :p

    ReplyDelete
  5. Presladak i komotan outfit! Šminka ti je super.. mogla bi nam uraditi tutorial :*

    ReplyDelete
  6. Jao divna je kosuljica, sad mi zao sto nisam stigla na otvaranje radnje :((( Poslednja slika savrsena M :*

    ReplyDelete
  7. I ja isto tako. Kad je toplo kosa obavezno vezana i nesto najlaganije i najudobnije. :)

    ReplyDelete
  8. Košuljica je fantastična!! ;)

    ReplyDelete
  9. Desingual uvijek ima presavršene, upadljive komade! Divno si ovo ukombinovala :)

    M. :*

    ReplyDelete
  10. Odlicna kosulja! :)
    http://gabisade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. meni ipak narukvice, sat, ogrlica <3

    ReplyDelete
  12. divna kombinacija, divan make up još divnija ti <3 ljubim te:*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails