Thursday, August 16, 2012

POP UP store via RINGeRAJA

 RINGeRAJA tim je pronašao i odlučio da promoviše divan nakit u svojoj prvoj POP UP radnji...

RINGeRAJA team has found and decided to promote lovely jewelry in its first POP UP store...

















 

Cene se kreću od 300 do 700 din.
Sve proizvode pogledajte OVDE, a naručite na mail: ringeraja.m.a@gmail.com

Price range goes from 3 to 7 euros.
All the products can be seen
HERE, and ordered on: ringeraja.m.a@gmail.com

by Marina


translation by Aleksandra Paljić

13 comments:

  1. wow, mnogo je dobro, meni su naj naj ove narukvice sa cirkonima i sa malim 'srebrnim' lokpticama. Divne su vam novine, bravo!

    ReplyDelete
  2. Sa rizikom da ce komentar biti obrisan, moram da kazem svoje misljenje - i prstenje, i rajfove, i deo narukvica sam licno videla kod kineza, a rozi okrugli prsten i posedujem. Pozitivna stvar je sto niste bas preterale sa cenama, (kao sto drugi preteruju) i sto na ovaj nacin i oni kojima su nasi BG kinezi daleko mogu da dodju do njihovih "ne preskupih" i "ne prekvalitetnih" djindjuva. Ideja kao takva nije losa ali bi bilo dobro da osim "pop-up" plocice dodate jos malo svoje autenticnosti i na taj nacin nas ubedite da kupimo kod vas a ne u bloku 70. Volela bih da bude jasno da je komentar krajnje dobronameran, jer ste i Anja i ti super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma gde obrisan komentar, hvala na istom :)
      Dakle, istina je da se vecina ovog nakita može naći u bloku 70. Mi to ne pokusavamo da sakrijemo. Desavalo se 1000 x da nas cure na blogovima pitaju odakle nam nakit (a koji smo mi tamo kupile) i kako da dodju do njega. I mi smo svaki put napisale odakle je. Medjutim cure koje nisu iz BGa ili nemaju manir da odlaze tamo, nisu mogle da dodju do njega... Pa samo odlucile da ga ponudimo kao deo nove online POP UP radnje, koja traje kratko i javlja se povremeno. Dakle to NIJE RINGeRAJA nakit, ne dizajniramo ga mi, daleko bilo, samo ga preko istog branda promovisemo i nudimo, jer ce tako doci do velikog broja ljudi i "LIKEra" RINGeRAJE, a na curama je da odluche da li ga zele, da li im je skup,... Plocicu POP UP smo stavile umesto etikete, tako nam je sve nekako lepše izgledalo, tj. time nismo zeleli da nakit "prepravimo" i napravimo ga nasim dizajnom ... RINGeRAJA je jedno, unikatan, dizajniran nakit od pleksiglasa, a POP UP je online radnja koja pordaje drugu vrstu nakita, kojom smo se odushevili, a koju RINGeRAJA samo promovishe.
      Mislimo da u tome nema ništa loše, dakle kome je lakše nakit neka kupuje u bloku 70 ili po drugim radnjama, a kome je ovako OK neka se javi na mail ringeraja.m.a@gmail.com :)
      Jos jednom hvala na komentaru, i jos vece hvala sto ima tako iskren i prijateljski ton! :* teee do neba!

      p.s. Uskoro ocekujte i potpuno novu i drugaciju kolekciju od RINGeRAJAe.

      Delete
    2. I ja sam primetila isto, iste te narukvice sa lobanjama i ja imam,placene svega 100din :) Ali kako niste mnogo preterale sa cenama,ok...Na slicnu situaciju sam skoro naisla kad sam videla na jos par mesta da nakit kupljen za 100din prodaju za bezobraznih 900din!!!
      Inace, poz za tebe i svaka cast na iskrenosti, nisam ocekivala ovakav odgovor :)

      Delete
  3. Joooj,sve mi je fenomenalno, pišem na mail uskoro,pošto želim skoro sveeee! :)

    ReplyDelete
  4. Znaci sve je tako divno da nemam reci...narukvice su mi naj!! :))
    http://www.dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Mnogo mi se svidja ova pop up kolekcija! Narukvice sa lobanjom me podsecaju na one iz Brandy Melvilla! Stvarno su super!

    ReplyDelete
  6. Kod Anje sam videla divnu ogrlicu, a vode mi se mnogo svidja tirkizni prstencic <3

    ReplyDelete
  7. pop up plocica im zaista daje neku draz :) meni je cela ideja super!

    ReplyDelete
  8. http://www.scarlet-clicks.info/index.php?ref=TheWizard555

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails