Friday, April 6, 2012

DIY_ off shoulder tee / URADI SAM_ majica "spuštena na jedno rame"

Nismo odavno imali DIY... Evo jednog prosto jednostavnog a dobrog... Čini mi se...

Seći ću mušku M majicu... Ovu sam dobila na FW proshle godine, pa pošto bi bila mala svim dečacima koje poznajem odlučila sam da je prepravim... 

Ako me pratite na raznim društvenim profilima, možda ste primetili koliko volim majice na jedno rame... Ustvari, "svaljene" na jedno rame... E pa to pravimo...
Dakle, jednostavno je... Isečete luk oko rupe za glavu na majici...
I, TAAA_ DAAAA, gotovo...

Malo je razvučete i spremna je za šetnju...


A onda je došla Leyla i isekla mi još jednu staru maju... Nje se najverniji čitatelji sećaju iz PRVOG outfit posta od pre 2 godine... :P





A pre neki dan sam, kao što sam juče napisala kupila 2 majice u muškoj Tera Novi, želeći da ih isečem... Posle mi ih je bilo žao... Mnogo su kul... Nosiću ih neki put pa ih onda seckam ipak...


Dakle svi na seckanje svojih majica...
Jednostavno je...

A za one koji još uvek misle da neće umeti (čitaj: dragu Jelenu Karakaš) evo upustva... :)

Ljudi, sećan petak! :)

J, V, J, I, A i J srećan petak veče! :*


by Marina


translation by Aleksandra Paljić

29 comments:

  1. UKRASCU TI ovu sa M.M. A bravo za post, super ideja!!!!

    ReplyDelete
  2. ja volim muske majice da sec,sec..odlican diy

    ReplyDelete
  3. Jao sad kad se bacim na seckanjeeeeee

    ReplyDelete
  4. ahahhaha!!! ubicute za ovo :P
    a taman htela da napisem lep koment kako se secam ja tog prvog posta ;)))

    ReplyDelete
  5. Prekrasna je ova na MM! :)


    xoxo
    Antonia

    ReplyDelete
  6. jednostavno savrseno! <3 a i meni zao da seckam nase nove majiceeee...moram da izbunarim iz ormana neke stare...hehe... :)
    divne su slike majica <3 :*

    ReplyDelete
  7. super ideja, ali meni zao da seckam......i ja sam htela da kupim Merlinku,ali sam se ipak odlucila za Stounse...

    ReplyDelete
  8. smatracu ovaj post uspelim kad vidim jelenin uradak :D
    :*

    ReplyDelete
  9. Mislim da jedino jos treba da se usiju preseceni savovi jer ce brzo poceti da se rasivaju a do ne izgleda lepo. Inace ovo super izgleda. Milena

    ReplyDelete
  10. Super predlog! A majice koje ste Anja&ti kupile su brutalne :)

    ReplyDelete
  11. Super fazon, pokusat cu prvom prilikom :D

    ReplyDelete
  12. odlicnee su majice iz teranove i ovo mi je super fora, obozavam sljampave majice, narocito kada nemaju glupe okovratnike :) jednostavno a odlicno!

    p.s. hiit je ovo za JK :)

    ReplyDelete
  13. ovo je super fazon, ali je kod ovakvih secenja mozda bolje da se uradi porub na masini, lepse izgleda i duze traje :)

    ReplyDelete
  14. volim da seckam i "popravljam":D

    ReplyDelete
  15. Hocemo vise DIY! Uvek su savrseni..jos da su cesci..:*

    ReplyDelete
  16. ja godinama ovako secem sve majce, ne volim rendere@ i Uvek su in tako padnu na rame... misterijozno. voli muskarci da vire gola ramena....

    ReplyDelete
  17. Koliko puta sam u muskom delu trn a i pull&bear-u videla super majice :P
    Ova ideja ti je super! Posebno sto su muske majice uvek jeftinije :D

    ReplyDelete
  18. Hvala ti na odličnoj ideji, nadam se da će biti još DIY, obožavam DIY! Upravo sam izrezuckala suprugovu majicu koja mu je mala... s tim da sam se ja još malko zaigrala škarama, odrezala i rukave, skratila ju...uglavnom, meni je fora i tnx još jednom na ideji! Ilina

    ReplyDelete
  19. uh majicice sa merlinkom i kosturskom glavom su odlicne!!! A kosa ti je divnaaa!

    ReplyDelete
  20. super su ove nove majice, i meni bi ih bilo žao izrezati :) baš sam prije koji dan i ja napravila ovaj diy sa starom rolling stones majicom, bit će super za ljeto, za plažu :)

    ReplyDelete
  21. e super je, mislim da bi i majice dugih rukava isto izgledale super, i daj nam jos DIY!!!

    ReplyDelete
  22. Najvise volim jednostavne ideje, najefektnije su. Super su majice. Easy DIY

    ReplyDelete
  23. Ovo sam uradila proslog leta sa jednom (novom) bratovljevom majicom i odusevljena sam toliko da je nosim kad god mogu... Super udobno! Osim toga, na taj rez sam dodala paspul traku da se ne bi razvlacila vise nego sto treba, a rukave sam malo podvila...
    p.s. dugo nisi imala DIY postove :/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails