Wednesday, December 21, 2011

Leyla's bag workshop / Leylina radionica za izradu torbi od eko kože...



U subotu smo Anjac i ja svratili kod Leyle na radionicu (ove nedelje za izradu torbi od eko kože) te fotkale i napravile po torbu. Evo detaljčića atmosfere sa radionice... PREPORUČUJEM!!!

učiteljica naša...
jedom sam vam pislala da ne volim da nosim ništa narandžasto. Ali sam ipak odabrala da napravim jarku oranž torbu. Nešto me je vuklo... Hm... Probaću da je iskombinujem. :)


Ako ste zainteresovani da naučite da sašijete torbu na mašini za šivenje, javite se Leyli na mail: jelena@loveleyla.com

UPDATE:

Kad smo već kod torbi, pogledajte ovaj, ali i ostalih 9 mojih predloga za novogodišnje poklone na sajtu Fashionela... (klik)

:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić

18 comments:

  1. :) Zavidim vam. Ja da imam vremena, sigurno bih dosla bar na jednu radionicu... :(

    Narandzasta torba izgleda super :))

    ReplyDelete
  2. Lepo ste se snasle!
    He-he, sva sam za rucni rad #dveleveruke :))

    ReplyDelete
  3. obožavam DIY! Mašta može svašta, a i imaš unikat! :)

    ReplyDelete
  4. Leyla mi je daleko da bi otisla na radionicu ali snaci cu se ja ovog ljeta i sašiti sebi clutch :)

    ReplyDelete
  5. pojede mi blogger komentar
    elem

    divno mi je bilo, nadam se i vama
    jeste, polomili smo omanji kontigent igala, ali valjda je bio takav dan... :D

    izbor narandzaste je bio u najmanju ruku shocking :D

    i anjina torba je preslatka (i totalno u paleti danasnjeg Vanjinog posta)

    ReplyDelete
  6. pa vi se tamo bas zabavljate? :) jel mozemo jednom sve da svratimo? ;)


    p.s. skroz se slaze Jecka :)

    ReplyDelete
  7. Obozavam sunny orange. Divne su!

    ReplyDelete
  8. super su fotke! <3 jeeej...moja torbica se taaako dobro ukombinovala uz Jecku! ;)
    :*

    ReplyDelete
  9. Nije da bas obozavam narandzastu, ali ova je stvarno... ma, da je pojedes!

    ReplyDelete
  10. Jooj da sam iz Beograda, sigurno da bih otisla da vidim kako se to pravi, i da naucim... Ali ovako, ostaje mi samo da uzivam u ovim fotkama. :/
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Baš vam zavidim :) Torbe su predivne, Leyla je zakon imam jedan njen prsten :) Dopremljen za mene u Hrvatsku :D i torba Zara je bomba!

    ReplyDelete
  12. aaaaa... svaka cast šnajderke, svaka cast! hihhih

    ReplyDelete
  13. vidim ja da je kod Leyle uber zanimljivo!

    ReplyDelete
  14. Pa gde nam je sinoc Leyla, bas sam je se uzelela!:) Divne torbice, a ja bas volim narandzasto, hehe!:)

    ReplyDelete
  15. A meni se bas svidja Leylina ogrlica i mindjuse :) Te torbice su super, verujem da se lako prave, samo treba neko fino da nam pokaze :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marija potpuno si u pravu. Torbice su super i jednostavne i stvarno samo neko treba fino da pokaze. E, i to treba znati. Uglavnom, super post, super ideja, super radionica! Blago onom ko ima vremena..Usput, ne bi bilo lose znati gde je radionica, ako smem da pitam?

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails