Wednesday, December 29, 2010

New Year is near... / Blizu je 2011.

da, blizu je. dobila sam neke poklone.
 pišem o tome. razlog: divni su, a danas se nisam stigla fotkati... :)
yes, it's near.I've already got some presents.
 I'm writing about it. Reason for it: they are lovely, and I didn't manage to take pictures of me...:)

SEE POST


YES IS MORE je konačno moj. Doletela iz Londona. Kmečala sam o toj knjizi stalno. Čak imam i POST O TOME.
YES IS MORE is finally mine. Flew straight from London. I whined about this book all the time. I've even got a POST ABOUT IT.





Hvala NAJBOLJI moj! :*
Thank you, my besties! :*
 


Leyline omiljene blogerke su na kafi dobile njene najdivnije ružice minđušice... jeij. 
Hvala Leyla dear!!!
Leyla's favourite bloggers got her most beautiful rose earrings at the coffee meeting....yeey.
Thank you Leyla dear!!!
a sama sam sebi poklonila ovu najdivniju šolju. Počelo je čitanjem OVOG posta na najdivnijem BEATPIE blogiću.
Onda se ja oduševim OVOM tj. OVOM šoljom i zaželim je. I naravno setim se IVE BRKIĆ, keramičkog genija, ona kaže može i šolja me sačeka na Modi za poneti. Od tad pijem samo iz nje, operem je, pa opet... :)

SVIĐA VAM SE?

and I got this lovely mug for myself. It all started with reading THIS post on the great BEATPIE blog.
Then I became enthusiastic about THIS i.e. THIS mug and wanted to have it for myself. And of course IVA BRKIĆ came to my mind, genius of ceramics, she said yes and the mug was waiting for me at the Fashion to go. I've been drinking from it ever since then, I wash it, then again...:)
DO YOU LIKE IT?




A kao savršen Novogodišnji i Božićni poklon preporučujem upravo OVAJ cd!!! U pitanju je:

"Limitirano izdanje CD-a “Pierre Premier `11” naći će se u prodaji od početka decembra u prodavnici Pierre Premier koja se nalazi u Beogradu, u ulici Kralja Petra, broj 10.
Pierre Premier konceptualna prodavnica je jedinstveno mesto koje u Srbiju donosi nove i izuzetne trendove iz oblasti mode i umetnosti.
PIERRE PREMIER ’11 je kompilacija 11 pesama mladih i savremenih muzičkih bendova sa različitih strana sveta. Talentovani i smeli, oni su budućnost koju svako treba da prati. Bendovi iz Srbije, Rusije, Hrvatske, Švedske, SAD-a i drugih zemalja udružili su se da proslave početak nove 2011. godine. Priča se da će 2012. nastupiti kraj sveta, ali će u suštini to predstavljati kraj kulture koju mi poznajemo. Naravno da će svet još uvek postojati i posle 2012. i mi ćemo se u njemu zabavljati i plesati, ali to nikada neće biti kao ranije.
Inspirisan tom idejom, Pierre Premier Vam predstavlja muziku za 2011. godinu. Da razmišljamo, uživamo i sećamo se prošlih vremena. CD PIERRE PREMIER ’11 je jednostavno najbolji i najaktuelniji poklon."

Ekskluzivno u konceptualnoj predavnici Pierre Premiere
Kralja Petra br.10,
11000 Beograd, Srbija,
Radno vreme : ponedeljak-nedelja  od 10 do 21h
Telefon: +38  111 262 87 94

And as a perfect New Year and Christmas' gift I recommend THIS cd!!! And it is:
"Limited edition of the “Pierre Premier `11” CD will be on sale since the beginning of December in Pierre Premier store in Belgrade, 10 Kralja Petra Street.
Pierre Premier concept store is a unique place in Serbia that brings new and exquisite trends from the fields of fashion and art.
PIERRE PREMIER ’11 is a compilation of 11 songs of young and contemporary music bands from all over the world. Talented and daring, they are the future that everybody should follow. Bands from Serbia, Russia, Croatia, Sweden, USA and other countries joined their forces to celebrate the beginning of the new 2011 year. It is said that 2012 will be the end of the world, but in fact it will be the end of the culture we know. Of course that there will be world after 2012 and we will have fun and dance, but it will never be as before. Inspired by that idea, Pierre Premier presents music for 2011. To think, enjoy and reminisce about past times. CD PIERRE PREMIER '11 is simply the best and the mostt up-to-date gift".

Exclusively in the concept store Pierre Premiere
10 Kralja Petra Street,
11000 Belgrade, Serbia,
Working hours : Monday-Sunday from 10-21h
Telephone: +38  111 262 87 94
 
:* by Marina

translation by Aleksandra Paljić 

20 comments:

  1. sjajnooooo! samo me malo muči kako ćeš oprati šalicu :P

    ReplyDelete
  2. :)
    e pa neunistiva si. sedam zivota imas. opasna ti je solja. :)

    ReplyDelete
  3. Soljica je izvanredna :D ja bih takvu :D
    yecilii.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Koliko kosta CD, a koliko solja?

    ReplyDelete
  5. @ Jovana ako ti kazesh... ;)
    @ Anonymous šolja je koštala 900 din, a CD je 700 din.
    cmok.

    ReplyDelete
  6. 900 dinkiša. pa da kupimo set?
    ne , ozbilja sam sad - super je solja. i eto , ajde kad budem dolazila do beograda da uzmem i nama koju. mislim, to ces ti da mi organizujes. :)
    naravno.
    :*

    ReplyDelete
  7. Hocu Jo. Smisli dzunglu za set i Iva će to da napravi. Dogovaramo se već... :*

    ReplyDelete
  8. Ahahaha, jao, kako je dooooooooooooobra! Obozavam sove (sindrom Harry Pottera), a ova tvoja je preslatka. A što se tiče kmečanja za knjigom, potpuno te razumem, ako nešto volim to su knjige i ništa lepše nego kada u ruci držiš onu koju si toliko dugo htela :)

    ReplyDelete
  9. uuuuuuu strava solja! Hocu i ja! :D

    ReplyDelete
  10. Svi pokloni su super,ali solja je hit...:-D

    ReplyDelete
  11. Jeeee za knjiguuuu...a solja je stvarnoo superr!!! da ti sve sto pijes iz bude jos vise ukusnoo, eto to ti zelim! :) cmook

    ReplyDelete
  12. jutros sam preletela preko posta i nisam stigla da ostavim komentar pa ga sad opet na miru citam i tako mi je legao...

    knjiga me sad mami da je listam, ivina solja.... znas da sam ljubomorna

    a ja bih taaaaaaaaako volela da svaki dan nesto poklanjam, znas koliko mi je bilo super to vece (mada mogle ste se bar malo cupnuti za kosu oko jednog para, cisto da nam bude zanimljivije :D)
    a kad bih bila bogati avioprevoznik, svaki dan bih radila ovo: http://www.youtube.com/watch?v=fW5Xo4QrSBw

    ReplyDelete
  13. solja je najveci hit... prosto neodoljiva! :)

    ReplyDelete
  14. Mwaaaa, divno je jeckooo... medici i sesirici... ajoj... ja zelim da ti budesh bogati avioprevoznik! tacka!

    ReplyDelete
  15. Hijaooo, napravila si hit šolju, ja sam oduševljena :))))

    ReplyDelete
  16. @Bubi Ispravka, Iva je napravila hit solju!
    heheh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails