Saturday, October 9, 2010

Elie Saab ss 2011 mood palette.../ Paleta kolekcije Elie Saab ss 2011...














Elie Saab je potpuno pogodio moju paletu raspoloženja za jesen, zimu i proleće... Očigledno mi čita misli (kao da nema šta drugo da radi; lol). Ja sam inače osoba koja voli kad privuče pažnju pa i volim jarke i čudesne boje. Zbog toga me je zatekla ova opsesija pastelnim i neutralnim! Hm.
:) U svakom slučaju praviću sebi neke cvetove i ukrase za kosu u ovoj paleti (pošto još uvek ne šijem dobro... ) Videćete već!

:* by Marina

13 comments:

  1. divnooo, savrsenoo, Elie ce uvek biti moja ljubav! :)

    ReplyDelete
  2. Jednog dana imacu nesto njegovo u svom ormaru.

    ReplyDelete
  3. Baš su krasne boje ;)

    http://mollystylebook.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. taj chovek je genije! klanjam mu se do poda i divim mu se do besmislenosti

    ReplyDelete
  5. prelepe boje! zelim nesto u ovoj zelenoj nijansi...a zelim i bilo koji od ovih modela, svi su savrseni! :*

    ReplyDelete
  6. Prva fotografija, haljina sa desne strane. Ljubav na prvi pogled! <3

    ReplyDelete
  7. Pisala sam o ovoj kolekciji, i stvarno me totalno odusevila, a jedan od razloga su boje. Stvarno je pogodio!!

    ReplyDelete
  8. SVE SMO ISTOMIŠLJENICE!!! Sta je to sa ovim bojama i modelima... Genius!

    ReplyDelete
  9. Njegove haljine su stvarno nesto posebno ♥

    ReplyDelete
  10. Ovaj covek je ucinio da mi se svidi svetlo plava boja. Dovoljno da ga proglasim za genija :)

    ReplyDelete
  11. bio bi mi veliki problem izbarati samo par komada kad bih imala novaca kolko hoćeš na raspolaganju, vjerojatno bi ih sve ukrcala u svoj ormar.
    savršeno....

    ReplyDelete
  12. proklet bio ellie kad radi ovako predivne haljine! Savršenstvo živo!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails