Monday, July 12, 2010

Gift / Poklon

Hvala Svetlani na ovom slatkom blog-digital pokloniću... Do sada mi je izazivala vodu na usta a sada osmeh... Obavezno trk na njen kulinarski blogić koji preporučujem... :) A ja ga prosleđujem:

Jeleni
Jani
Cipelici
Leyli
Silviji
Lupi
Mili

a ostale pratim i pozdravljam... Izbor je bio tezak... :(

Važno je da se mi družimo u ovoj blogosferi mladih kreativnih i divnih ljudi, a ovo je još jedan način za upoznavanje, druženje, promociju i podršku...
Pravila za One Lovely Blog Nagrada: - Dodajte logotip na svoj blog. - Uz logotip stavite link na osobu (blog) koja vam je nagradu dodelila. - Imenujte i dodelite nagradu sedam drugih blogova. - Ostavite poruke o nagradi na nominovanim blogovima.

:* by Marina

6 comments:

  1. Grasijas, ja jos nisam ni postena blogerka, a vec dobila nagradu :*

    ReplyDelete
  2. evo i zakasnele mene. to ti je kao sa cestitkama za rodjendan, bolje i kasno nego nikad. bar se naknadno podgreje slavljenicka atmosfera. so, thanks!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails