Sunday, July 4, 2010

The beige stripes... / Bež pruge...


















Dragi moji drugari i followeri želim da vas obradujem nekom svojom aktuelnom odevnom kombinacijom, ali ako me pratite redovno znate da se bliži diplomski ispi t na fakultetu i predpostavljate koliko svi mi arhitetke radimo za to, pa evo nudim vam jedan uslikan proshlih dana kada nije bilo ovako pretoplo... Nadam se da mi opraštate, ali baš sam slatka na fotkama, iako su bajate... Kada prodje diplomski (uspešno, nadam se), očekujte više novih, svežih i letnjih kombinacija...
Očekujem komentare...


MOJ OUTFIT:

suknja by H&M
majica(top) by Jagger
čizme by Replay
čarapice by Glamour

ukras za kosu (rajf) DIY
kaiš by Accessorize
prsten by Accessorize

naočare fake Ray Ban (Knez Mihailova)



:* by Marina

photos by Nevena

8 comments:

  1. odusevljena sam.....to je sve sto cu reci...jubim

    ReplyDelete
  2. ne znam da li mi je lepsa suknja ili bluzica..sve zajedno predivno (samo bih cizme promenila jer mi ove deluju nekako zimske)

    ReplyDelete
  3. ja se smrznem kad pomislim sta jos treba da uradim...tako da mi ovaj tvoj post bas prija...da me zgreje ;)
    prelepo! mnogo mi se svidja kombinacija! majica je naravno pun pogodak, jos sa suknjom...prsten koji volimo,kais... :*
    LIKE za LooKBooK!

    ReplyDelete
  4. prekrasna mi je i suknja, ali majca je jednostavno fenomenalna!!!!

    ReplyDelete
  5. Mnogo lepo. Mnogo. I stoji ti fantasticno. Jovo, ne daj joj da se presvlaci, nek bude u ovome non-stop :**

    ReplyDelete
  6. gornji deo kombinacije (bez charapa&chizama) mi je savrshen!! imam bash slichnu suknju, odlichna je. a i wannabe ray banke su poprilichno kul, zelim neke takve, hm mozda neke smedje

    ReplyDelete
  7. Anjo, hvala za LOOKBOOK... Uvek klik na ovo HYPE dugme da znaju svi da vam se svidjam... Inace sajt je odlicna promocija za svaki blog, jer sam i ja preko njega upoznala predobre dlogove ljudi sirom sveta... ali o om, po tom... :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails